Ons Personeel
Managing Director
Managing director
Frank Lap
De kern van dit bedrijf is nu nog exact dezelfde als ruim twintig jaar geleden toen ik als schooljongen op zaterdag meehielp om de schepen te bevoorraden. Het servicegehalte is hoog, we zeggen nooit nee. We zijn altijd bereikbaar en leveren 24/7. We zoeken de beste balans tussen prijs en kwaliteit. Mede daarom hebben we trouwe klanten en leveranciers. Onze klanten weten dat we onze afspraken nakomen.”
Finance/account department
Admin en Finance Manager
Kimberly Kaandorp
Als de order klaarstaat, checken wij of alle goederen er zijn en of alles goed is ingevoerd. Daarna draaien we de factuur uit. Met het nakijken van de orders zijn wij de laatste schakel in de keten. Ons kantoor heeft een open structuur, we zitten met onze verschillende afdelingen dicht bij elkaar en dus kunnen we makkelijk overleggen. Alle collega’s denken mee met de klant en met elkaar. Niemand zit hier op een eiland.”

Admin en Finance
Angelique Bakker

Administration
Nel Wehnes
Customs/Order Entry/Transport planning
Operations support & Customs Manager
Maxime Pisters
Als de bestelling binnen is, hoeft de klant niets meer te doen. Onze afdeling regelt alle formulieren en formaliteiten die komen kijken bij de bestellingen. Ik ben een ‘pietje precies’ en dat is maar goed ook, want de douane wil exact weten wat we hebben geleverd en aan wie. Onze AEO-certificering helpt mee: de douane kent ons als een betrouwbare partner. We hebben een goede werkrelatie met de autoriteiten.”

Operational Manager
Boyd van der Plas
Warehouse
Warehouse Manager
Lucien Durant
We werken met een hecht team, iedereen neemt zijn verantwoordelijkheid. Als het druk is of het wordt laat, dan blijven ook de mensen die eigenlijk al naar huis mogen. De klant en de kwaliteit van de producten zijn bij ons het meest belangrijk. We denken graag mee. Als je lang op zee zit is het extra fijn dat de voeding en andere producten voldoen aan de kwaliteit die je had gevraagd. Wij doen er alles aan om dat te regelen. Wij zeggen nooit nee.”

Assistent Warehouse Manager
Rob Sterk

Assistent Warehouse Manager
Jeffrey de Keijzer

Order Picking
Cheryl Baijer

Order Picking
Jennifer Erkamp

Order Picking en Transport
Aron Hoelandt

Order Picking
Bianca Plooy

Order Picking
Bea Vos
Transport

Transport
Jeroen Izaaks

Transport
Arnold van Zurk

Transport
Henk Snel
Container Handling

Container Handling
Jordy Portier

Container Handling
Shannon Blom
Sales representative
Sales Manager
Hildert Terwisscha- van Scheltinga
Ik zoek onze klanten op, heb het contact met de koks, de kapiteins, de machinisten en weet wat er leeft aan boord. Ik ben het visitekaartje van ons bedrijf. Als schakel tussen de klanten en de collega’s op kantoor vertaal ik de wensen van de klant. We hebben langdurige relaties opgebouwd, omdat iedereen dat stapje harder om doet om elke levering efficiënt te laten verlopen. Geen kok kan koken met creditnota’s of backorders. Bij Den Helder Stores B.V. staat het welzijn van de bemanning voorop.”