Ons Personeel
Managing Director
Managing director
Frank Lap
De kern van dit bedrijf is nu nog exact dezelfde als ruim twintig jaar geleden toen ik als schooljongen op zaterdag meehielp om de schepen te bevoorraden. Het servicegehalte is hoog, we zeggen nooit nee. We zijn altijd bereikbaar en leveren 24/7. We zoeken de beste balans tussen prijs en kwaliteit. Mede daarom hebben we trouwe klanten en leveranciers. Onze klanten weten dat we onze afspraken nakomen.”
Finance/account department
Admin en Finance Manager
Kimberly Kaandorp
Als de order klaarstaat, checken wij of alle goederen er zijn en of alles goed is ingevoerd. Daarna draaien we de factuur uit. Met het nakijken van de orders zijn wij de laatste schakel in de keten. Ons kantoor heeft een open structuur, we zitten met onze verschillende afdelingen dicht bij elkaar en dus kunnen we makkelijk overleggen. Alle collega’s denken mee met de klant en met elkaar. Niemand zit hier op een eiland.”
Admin en Finance
Angelique Bakker
Customs/Order Entry/Transport planning
Operational Manager
Boyd van der Plas
Operations support
Jeffrey de Keijzer
Warehouse
Assistent Warehouse Manager
Rob Sterk
Order Picking
Jennifer Erkamp
Warehouse manager
Aron Hoelandt
Order Picking
Bianca Plooy
Order Picking
Bea Vos
Transport
Transport
Jeroen Izaaks
Transport
Arnold van Zurk
Transport
Henk Snel
Container Handling
Container Handling
Shannon Blom
Sales representative
Sales Manager
Hildert Terwisscha- van Scheltinga
Ik zoek onze klanten op, heb het contact met de koks, de kapiteins, de machinisten en weet wat er leeft aan boord. Ik ben het visitekaartje van ons bedrijf. Als schakel tussen de klanten en de collega’s op kantoor vertaal ik de wensen van de klant. We hebben langdurige relaties opgebouwd, omdat iedereen dat stapje harder om doet om elke levering efficiënt te laten verlopen. Geen kok kan koken met creditnota’s of backorders. Bij Den Helder Stores B.V. staat het welzijn van de bemanning voorop.”