Allround supplier van food, non-food en facilitaire producten voor de maritieme sector

Ons Bedrijf

Als allround supplier van food, non-food, facilitaire en technische producten voor de maritieme sector biedt Den Helders Stores B.V. een non-stop service. Wij staan 24 uur per dag, zeven dagen per week garant voor een optimale service tegen de beste prijs- en kwaliteitverhouding. Wij zijn trots op onze dienstverlening en de goede relaties die wij in de loop der jaren hebben opgebouwd met onze klanten en leveranciers.

Ons Personeel


Managing Director

Managing director

Frank Lap

De kern van dit bedrijf is nu nog exact dezelfde als ruim twintig jaar geleden toen ik als schooljongen op zaterdag meehielp om de schepen te bevoorraden. Het servicegehalte is hoog, we zeggen nooit nee. We zijn altijd bereikbaar en leveren 24/7. We zoeken de beste balans tussen prijs en kwaliteit. Mede daarom hebben we trouwe klanten en leveranciers. Onze klanten weten dat we onze afspraken nakomen.”


Finance/account department

Admin en Finance Manager

Kimberly Kaandorp

Als de order klaarstaat, checken wij of alle goederen er zijn en of alles goed is ingevoerd. Daarna draaien we de factuur uit. Met het nakijken van de orders zijn wij de laatste schakel in de keten. Ons kantoor heeft een open structuur, we zitten met onze verschillende afdelingen dicht bij elkaar en dus kunnen we makkelijk overleggen. Alle collega’s denken mee met de klant en met elkaar. Niemand zit hier op een eiland.”

Admin en Finance

Angelique Bakker

Administration

Nel Wehnes


Customs/Order Entry/Transport planning

Operations support & Customs Manager

Maxime Pisters

Als de bestelling binnen is, hoeft de klant niets meer te doen. Onze afdeling regelt alle formulieren en formaliteiten die komen kijken bij de bestellingen. Ik ben een ‘pietje precies’ en dat is maar goed ook, want de douane wil exact weten wat we hebben geleverd en aan wie. Onze AEO-certificering helpt mee: de douane kent ons als een betrouwbare partner. We hebben een goede werkrelatie met de autoriteiten.”

Operational Manager

Boyd van der Plas

Operations en Customs

Shayenne Schmaltz

Operations en Customs

Willem Fokker


Warehouse

Warehouse Manager

Lucien Durant

We werken met een hecht team, iedereen neemt zijn verantwoordelijkheid. Als het druk is of het wordt laat, dan blijven ook de mensen die eigenlijk al naar huis mogen. De klant en de kwaliteit van de producten zijn bij ons het meest belangrijk. We denken graag mee. Als je lang op zee zit is het extra fijn dat de voeding en andere producten voldoen aan de kwaliteit die je had gevraagd. Wij doen er alles aan om dat te regelen. Wij zeggen nooit nee.”

Assistent Warehouse Manager

Rob Sterk

Assistent Warehouse Manager

Jeffrey de Keijzer

Order Picking

Cheryl Baijer

Order Picking

Jennifer Erkamp

Order Picking

Menno van den Broeke

Order Picking en Transport

Aron Hoelandt

Order Picking

Twan Riteco

Order Picking

Bianca Plooy

Order Picking

Bea Vos

Order Picking

Lucy Vos


Transport

Transport

Jeroen Izaaks

Transport

Arnold van Zurk

Transport

Henk Snel


Container Handling

Container Handling

Jordy Portier

Container Handling

Shannon Blom


Sales representative

Sales Manager

Hildert Terwisscha- van Scheltinga

Ik zoek onze klanten op, heb het contact met de koks, de kapiteins, de machinisten en weet wat er leeft aan boord. Ik ben het visitekaartje van ons bedrijf. Als schakel tussen de klanten en de collega’s op kantoor vertaal ik de wensen van de klant. We hebben langdurige relaties opgebouwd, omdat iedereen dat stapje harder om doet om elke levering efficiënt te laten verlopen. Geen kok kan koken met creditnota’s of backorders. Bij Den Helder Stores B.V. staat het welzijn van de bemanning voorop.”

Top